FANDOM

Rebecca Chambers
Rebecca.jpg
Életrajzi információk
Fizikai leírás
Nemek:Fájl:NőiIcon.pngnői
Vércsoport:AB
Magasága:160 cm
Súly:42 kg

Rebecca egészségügyből és biológiából kiválóan végzet, évfolyamtársait több osztállyal lehagyta. Egy rövid kiképzés során kora ellenére felvették a S.T.A.R.S. egészségügyinek, kinek feladata a bevetéseken megsérült csapat tagok ellátása. A csapatból igazán senki se vette komolyan a fiatal kadétot, akit profik közé raktak. De mégis ő lesz az Alpha csapat egyetlen túlélője, Resident Evil Zero/0 ban még nem is sejti mi vár még rá, de mégis lehet neki gratulálni, hogy már az első küldetésen megmutatta, kora ellenére nem elveszett, agyára és tudásával nem csak ő éli túl a horrort, hanem más is.

Rebeccával a Resident Evil Original-ban találkozunk először, hol még csak egyszer-kétszer megjelenő karakter volt, aki néha segített nekünk, de igazán a történetbe túl sok beleszólása nem volt. A Nintendo exkluzív Resident Evil Remake játékban is feltűnik mint szereplő, és igaz az Original-ból egy-két jelenetet ki is hagytak, és itt sem igazán szerepel sokat, de mégis többet használjuk, kétszer lehet irányítani a játékban, attól függően hogyan játszunk. Majd ezt követően később bejelentették, hogy lesz Resident Evil Zero, ami az N64 gépre jött volna ki, de sajnos a játék csak egy majdnem kész béta lett, mert nem fért rá az N64 kockájára a tartalom, és így Rebecca kalandja átcsusszant a Nintendo kocka gépére, ahol a Resident Evil Remake feltuningolt motorját használták, és így Rebecca nagyon szépen nézett ki, de sajnos itt már elhagyták az Original-ból ismert jellegzetes sapkáját. A másik dolog, itt már nem csak Rebeccát lehetett irányítani, mert itt találkozik Billy Coin-nal is, egy elítélt katona tisztel, és így Rebecca és Billy segítségével megtudjuk, hogy mi okozta a T-vírus elszabadulást, és hogyan került a Spencer kastélyba Rebecca Chambers. Később feltűnik a WII gépen is a Resident Evil Chronichlesben. Meg a Resident Evil DS-ben is feltűnik, ami a Resident Evil kicsit szebb és bővíttet változata. Ezután sajnos igazán túl sokat nem tudni róla, vagy hogy mi történt vele, de majd a jövőben kiderül.

Listája megjelenésekSzerkesztés

  • Resident Evil
  • Resident Evil DS
  • Resident Evil Remake
  • Resident Evil Zero
  • Resident Evil Umbrella Chronicles

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki