FANDOM

Háttér információk Szerkesztés

A játékot 2004-ben adta ki a Capcom ps2-re. Műfaját tekintve túlélő horror, ami 8 játszható karakter körül forog.

Játékmenet Szerkesztés

Nos az Outbreak első részéhez képest új fegyverek és ellenségek kerültek a játékba. Viszont megmaradt a vírus terjedés mérő és a pörgős játékmenet.

Traning Szerkesztés

A játék 0-dik részének tekinthető rövid bemelegítő ahol megtanulunk mindent a játék irányításáról.

Wild things Szerkesztés

A játék első kampánya ami Raccoon City állatkertjében játszódik. Főszereplője Cindy akinek célja hogy eljusson az evakuációs helikopterhez. De a probléma ott kezdődik hogy ehhez átkel menni az állatkerten. Miután megöljük első ellenfelünket egy zombi rendőrt, menjünk be az étteremben ahol felszedjük a File-t amivel kinyithatjuk az állatkert kapuját. Amint belépünk a kapun azonnal szembetaláljuk magunkat a pálya fő ellenségével Titan-nal, aki egy fertőzött elefánt. Miközben a kihalt, fertőzött állatokkal teli helyeken próbálunk kijutni titkos helyeket fedezhetünk fel pl:a Mr Raccoon érmeket összegyűjtve tegyük be annak az épületnek a róka szobrának a nyílásába ahol az első túlélő tartózkodik és cserébe kapunk 4 Rifle ammo-t ami kelleni fog. A legidegesítőbb ellenfél a tukán, mert nehéz eltalálni és állandóan rád-támad. A legnehezebbek pedig a fertőzött oroszlánok de ha van Rifle ammo és hozzá fegyver akkor csak célozz és lőj, azonnal kifekszenek a nagy macskák. Vannak még hiénák és egy aligátor aki nem szereti a mellette úszkáló embereket. A játék végén megküzdünk Titan-nal vagy ha őt már a túlvilágra küldtük akkor egy hím oroszlán lesz az ellenfelünk. A kampány azzal ér véget hogy Cindy magába beszél ám hirtelen a villamos megáll. Cindy kinéz az ablakon és meglátja ahogy a helikopter ég, körülötte pedig halott vagy haldokló emberek. Sajna valaki a helin zombi lett és a halálba vitt 40 civilt. A kirakatban lévő TV-k bemondják hogy lezuhant a helikopter sokan meghaltak (ezt honnan tudják, mert a környéken nem volt kamera) eközben a zombik elvánszorognak a kirakat előtt. Szegény Cindy kereshet más menekülési utat magának mielőtt ő is meghal.

Underbely Szerkesztés

A játék 2. kampánya ahol a főszereplő Jim az Afroamerikai metró ellenőr. A pálya úgy kezdődik hogy Jim fut a zombiktól hemzsegő utcán és lefut a metró állomásba. Először is szerezünk fegyvert (M-16,Burst Handgun, Magnum stb.)ha ez megvan szerezzük meg a személyzeti kulcsot. Ha ez megvan akkor nyissuk ki a személyzeti körletet és azonnal menyünk be a WC-be ahol felkel szedni egy file-t amiből megtudjuk a zár kódját. Nyissuk ki, lám-lám egy kulcs, hát ez nyitja az alattunk lévő szintet. Menjünk le a lépcsőn ahol a víz van és nyissunk be. Hát szivárog a víz ( Ide kel a Valve Handle) hát zárjuk el. ezután menjünk a generátor szobába ahol a Magnum és a Valve Handle és kapcsoljuk fel az áramot. Ezután menjünk fel a gépterembe és oldjuk meg a feladatot ami könnyű. Ez kinyitja az elektromosan lezárt ajtót ahol van a szikszalag. Menjünk le a törött csőhöz, ragaszuk meg majd használjuk megint a Valve Handle-t. Már csak felkel menni és felszedni egy File-t. Amint a metróhoz érünk egy óriástetű vár minket (van még kettő ahol magnum golyó van ahol a cső van) lőjük le. Egy vonat belecsapódik a falba és felgyullad, szerencsére mi már előre megcsináltuk a tűzoltó rendszert ami eloltja a tűzet. Szedjük fel a fém fejet majd illesszük be mindkettőt a másik metróba (időközben tetvek jönnek amik kiszívják a véredet és nagyobbak lesznek). Menjünk be a metróba. Hát szegény Jimet megtámadja az anyatetű és elviszi a saját helyére. Nem nagy fő ellenség ha van Magnum. Amint megöltük azonnal menjünk a metró kocsiba és várjunk amíg elindul. Gratulálok! kivitted a pályát és Jim boldogan él amíg egy újabb zombi invázió be nem következik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki