FANDOM

USS

Umbrella Security Service logó

Az Umbrella Security Service (rövidítve "U.S.S.") egy elit Umbrella alakulat amit speciális helyzetekben használnak. Ellentétben az UBCS-vel akik nem megbízhatók és csak a pénzért dolgoznak tisztogatási feladatokat csinálva, az U.S.S. tagok speciális kiképzésen estek át amit az Umbrella cég fizet.

A Rockfort sziget-i Katonai Kiképző Központban kapják meg az újoncok a kiképzést míg a szigetel együtt megsemmisül 1998 Decemberében. Az egyik leghirhetebb és legismertebb U.S.S. katona HUNK is itt kezdte kiképzését 1996-ban.

Története Szerkesztés

Az első ismert feladatuk hogy megöljék Dr. James Marcus-t. Az egészet a paranoiás Oswell E. Spencer rendelte el aki rossz szemmel nézte Marcus sikereit. A kivégzőosztag hogy ne ismerjék majd később fel őket gázmaszkokall takarták el az arcukat ami később az USS egyik kötelező felszerelésévé vált. A kivégzést két ember végezte el MP5 gépfegyverrel ami szintén később az egyik alapfelszerelés lett. A küldetés sikerrel zárult, Marcus meghalt 1988-ban, testét a csatornába dobták.
FileImg-21

1988 az első ismert bevetés sikerrel zárult

A következő küldetés amivel az USS-t megbízták 1998 július 23-án a megbízó Albert Wesker egy Umbrella kutató aki még biztonsági tiszt is és ekkor még a S.T.A.R.S. elit alakulat tagja. A feladat a Umbrella Kutató Központ újbóli megnyitása ami azóta elhagyottan áll mióta Marcust meggyilkolták. Azonban a 2 vizsgálati egység egy váratlan T-Vírus kitörésétől meghaltak ami az egész Ecliptic Express privát vonaton történt ami még televolt Umbrella alkalmazottakkal akik a kutató bázison dolgoztak volna. Az U.S.S. Delta csapatát hívták hogy kivizsgálja az esetet. Wesker utasításait követve a két kommandós átvette az uralmat az irányító fülkében és újra működésbe hozták. Rádión jelentették hogy csak 10 percre vannak a Kiképző létesítmény állomásától.Ám ekkor megtámadta őket egy rakás fertőzött Leeches (pióca) és a két embert megölték. Percekell később újraéledtek mint zombik.

Még ez év szeptemberében az U.S.S teljesített egy bevetést. az Umbrella vezetői egyre inkább kezdtek nembízni Dr. William Birkin G-víus fejlesztései iránt , ami még a T-vírusnál is pusztítóbb hatású. Az amerikai kormány jó pénzért megvette volna a vírust. Az Umbrella azonban megtudta hogy mi zajlik és azonnal kiküldték az U.S.S.-t Raccoon City városába hogy azonnal szerezzék meg a G-vírust.
Resident-evil-darkside-chronicles-hunk-17

Hunk megszerzi a G-vírust.

Ebben a hadműveletben 2 U.S.S csapat vett részt mégpedig a U.S.S Alpha team HUNK vezetésével (14 fő) és a U.S.S Delta team Lupo vezetésével (6 fő).A célpont az Umbrella által létesített földalatti kutatóközpontban volt amit 35 UBCS zsoldos védet. A harcot a U.S.S Delta team végezte el miközben HUNK vezette el őket Birkin laborjához. Hunk és egy U.S.S. kommandós bementek Birkinhez aki ekkor már becsomagolta a vírust a táskájába és készült volna elmenni elővette pisztolyát. Birkin amint hátrált véletlenül levert egy poharat amitől a kommandós több tucat golyót lőtt Birkinbe.
FileHUNKcontact

Hunk találkozik az U.S.S Delta team-mel.

Mivel azt hiték hogy Bikin belehal sérüléseibe nem ölték meg hanem elvették a G-vírust és távoztak. Miközben Hunk újra a Delta csapat élére ált és elhagyták volna a labort Spec ops kormánykatonák támadtak rájuk. A tűzharc után amikor már nemkelet volna törnie semminek az Alpha csapatot egy hatalmas izomkolosszus lemészárolta a Delta csapat után vetette magát. Mivel a Delta csapat jobban felszerelt volt sikeresen veszteség nélkül kimenekültek a csatornán át, nem úgy mint az Alpha csapat akik Hunk kivételével meghaltak. Ezek után a U.S.S több katonáját küldték Raccoon City különböző részeire hogy túlélőket és fontos bizonyítékokat semmisítsenek meg. Közölük rengetegen fognak majd meghalni.

Hunk csak Szeptember 30.-án jelentkezik újra a csatornából.Miután átverekedte magát a csatornán és aRaccoon City Police Department helikopter leszáló helyére, végleg elhagyja Raccoon City-t. Miközben zajlik a pusztulás a 2. U.S.S. Squad megpróbálja elszálítani a Nyx nevű kísérleti lényt. Ám a parancnok Rodriguez megtagadta a küldetét és magának akarta a lényt ez azért tette mert látta ahogy az egész csapat meghalt vagy zombivá vált. Erre a U.B.C.S csapat Arnold vezetésével és Tommy Neilson felügyeletével elakarták kapni. Mivel az út alá volt aknázva Rodriguez helikopterrel menekült ám a lényt elvesztette.

Az utolsó ismert U.S.S. akció 1998 noveberben volt amikor a HUNK vezette kis csapat egy Tyrant-ot szálított le Alfred Ashford-nak. Ezután a U.S.S. mintha megszünt volna létezni mert soha többet nem használták őket.
Imag

U.S.S. parancsnok járőrözik Raccoon City -ben.

Veszteségek Szerkesztés

Raccoon Cityben sok embert vesztett a szervezett. Most leírom hogy hogyan haltak meg és hányan:

Zombivá vált és megölték:45

Tűzharcban meghalt:185

B.O.W.-k által megölt:17

Tehát összesen 247-en haltak meg Raccoon City városában.

A Rockford szigeti t-vírus kitörésben is sokan meghaltak mégpedig a kiképzést alig befelyezők közül sokan haltak meg legtöbben.

Zombivá vált de utána megölték:84

B.O.W-k által megölt:3

Tehát Rockford szigeten összesen 87 fő vesztette életét.

Ismert tagok Szerkesztés

HUNK Az Alpha team vezére.

Miguel Az Alpha team másik túlélője.

Rodriguez Egy áruló.

Conrad Raccoon City-ben harcolt.

Derek Raccoon City-ben harcolt.

Luke Raccoon City-ben harcolt.

Goblin 6 HUNK-kal van rádió összekötetésben.

Night Hawk (Lone Wolf) U.S.S. pilóta.

Lupo Csapat vezér, egykori Francia Idegenlégiós.

Vector Kitünő közelharcos.

Bertha Medikus.

Spectre Egykori Vörös Hadsereg katona.

Four Eyes A harctéren alkalmazott bio fegyverek mestere.

Beltway Robbantási szakértő, szolgált a U.S. Army-ban (Amerikai Hadsereg)

Fegyverzet Szerkesztés

A bevetésen lévő tagok általában gépkarabélyokat használnak, másodlagos fegyverként kispisztolyokat is használnak. A kés mint közelharci fegyvert nem nagyon használják. Nehézfegyverzetet nem használnak. Helikopterekkel is rendelkeznek amiket általában csapat szálításra vagy utánpótlás hordozására használnak. Támadásra nem használják.

Szereplésük Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki