Fandom

Resident Evil Wiki

Wesker

62pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Re5wesker wallpaper 1600.jpg
  • Neve: Albert Wesker
  • Kora: 48
  • Magassága: 183 cm.
  • Súly: 84–85 kg.
  • Vércsoport: 0

REUC-AlbertWesker.jpg

Wesker az alapítója és vezetője a S.T.A.R.S. csapatnak egy taktikai zseni és géniusznak is mondják. Annak ellenére, hogy szigorú és kemény parancsnok az elején még kedvelik is, de kiderül az igazság ő a hibás szinte mindenért. Egy ember ki nem hárul el semmitől, sem hogy elérje célját. Kihasználva a S.T.A.R.S. csapatot a Trevor házba vezeti őket hol a taktikai harc felmérésen, vegyenek rész,tudtuk nélkül. A feladat végén meghal!Állítólag? Sajnos nem ilyen könnyű kinyírni és túléli a kalandot hála Dr.Birkin-nek és a felfejlesztet T-Vírusának mit Wesker magába olt. Ezután egy időre el is tűnik de csak addig míg fel nem tűnik a Resident Evil:Code Veronika játékban. És mint mindig ott is csak a bajt keveri a játékban kiderül hogy egy idegen cégnek dolgozik,ekkor még a cég neve ismeretlen. A játék végére sikerül is neki begyűjtenie a T-Veronika Vírus mintát. Majd később megjelenik a Resident Evil Cronichlesben is hol kiderül nem kis beavatkozása volt a régi Umbrella elpusztulásának. Majd később a Resident Evil 4-ben Ada Wong segítségével megszerzi a La Plagas ősi parazitát,de hogy ő a megbízó ezenkívül más nem derül ki. És választható karakter a Merchnary módban ha elérünk elég csillagot. Majd megjelenik a Resident evil 5-ben is hol kiderül mint mindig ő húzza a szálakt a hátérben és egy TRICELL nevezetű vállalattal dolgozik együtt, de ez inkább egy látszat. Itt egy nagy tervet akar elindítani és az is kiderül hogy Wesker egy kísérlet által született. A végére egy aktív vulkán belsejében végzi,igaz ezt teljesen nem látni így sokak szerint még visszatér. A Resident Evil 5 aljtékában a Merchnarys-ban választható és megnyitható karakter.

[[

A játékok amiben szerepel.:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki